Me my self and my mind !


Sometimes I wonder WHY ?!?!

En  massa tankar och frågor om det mesta som går runt i mitt huvud just nu, 
men icke att detta ska få trycka ner mig, jag står stadigt på jorden och får mina problem lösta med tiden, 
var dag har sina lösningar och problem..
Det finns så mkt tankar och frågor jag vill få ut,
men inte redigt lyckas klar lägga för att inte det ska komma  ut helt fel och misstolkas ! 

~ Mitt liv, Mina val, Min kropp !  ~
Jag står på stadiga men och har ett starkt hjärta och själ,
jag tar mina val här i livet och står för mina handlingar ! 
Själv göra, själv ha ! 


~ I am myself and will not change me one bit for you ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0